תמונות למטבח: עיצוב מטבח במראה נקי ומרשים

תמונה למטבח

כאשר מעצבים את הבית, למטבח יש מקום של כבוד. זהו לא רק מקום שבו מתרחש קסם קולינרי, אלא שזהו הלב של הבית, בו המשפחה מתאספת ומתלכדת סביב השולחן, לשיח כיפי, ארוחה טובה וזיכרונות מיוחדים. לכן יצירת חלל פונקציונלי ואטרקטיבי מבחינה ויזואלית בו זמנית, הוא לא פחות מחשוב, כאשר אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי שילוב תמונות יפות ומרשימות בעיצוב המטבח שלכם.

מה היתרונות של תמונות בעיצוב המטבח?

לתמונות יש את היכולת המדהימה לשנות את החלל, להוסיף אופי, עומק ונגיעה אישית. כשהן נבחרות בקפידה, כל שכן כאשר תולים אותן במיקום אסטרטגי, הן ישדרגו את האסתטיקה של המטבח מקצה לקצה, ויהפכו אותו לפינה החמה ביותר בבית.

המטבח של היום אינו מתחבא בחדרים נסתרים של הבית, אלא שהוא נמצא בלב הבית – חדר מרכזי שרואים מיד כשנכנסים. זה המקום שבו מארחים, אוכלים, יושבים יחד, וכאשר הוא נראה יפה ומעוצב הוא בהחלט מרשים. יש דרכים שונות להשפיע על המראה של המטבח, אחת מהן היא לשלב תמונות. בעזרת הטיפים שלנו, תוכלו להבטיח שהתמונות שאתם בוחרים ישתלבו חלק, ויראו פשוט מדהים, כאילו היו על קיר המטבח שלכם מאז ומתמיד.

תמונה למטבח בעיצוב נקי

אז איך משלבים תמונות בצורה נכונה?

הטיפים הבאים יעזרו לכם לשלב את התמונות הנכונות בצורה הנכונה, מוכנים לצאת לדרך?

  • בחרו את הקונספט – קודם כל קונספט מרכזי, ואתם יכולים לבחור בו בהתאם לסגנון הכללי של המטבח שלכם. מטבחים שונים מעוצבים בצורות שונות, ישנם מטבחים מודרניים ומינימליסטיים, לעומת בתים בעלי אווירה של בית חווה כפרי. ישנם בתים עכשוויים ותעשייתיים, קלאסיים או בסגנון עיצוב נורדי סקנדינבי – התמונות שלכם צריכות להשלים את האסתטיקה הכללית בצורה הטובה ביותר.
  • התמקדו באיכות – בחרו בתמונות או בהדפסים באיכות גבוהה ואל תתפשרו על פחות. אם כבר אז כבר, זה המוטו שצריך להנחות אתכם, והתמונות שאתם בוחרים צריכות לשקף את הטעם והסגנון המיוחד שלכם. מה שאומר שאינכם חייבים לנסות להרשים, אלא פשוט להיות עצמכם. בין אם מדובר בנופים, אמנות מופשטת או איורים, בחרו תמונות שמעוררות בכם השראה ומרגשות אתכם. זה חשוב! אתם אלו שהולכים להביט בהן על בסיס יומיומי.
  • קחו בחשבון את המיקום – המיקום שבו אתם מתכננים לתלות את התמונות קריטי להשגת המראה הרצוי, קל וחומר אם חשוב לכם שהחלל יראה מאוזן. בחרו בקיר ריק, תוכלו לתלות עליו תמונה אחת גדולה או כמה תמונות בגדלים שונים שיאפשרו לכם ליצור סידור אקלקטי של קיר גלריה. כמו כן למיקום יש משמעות גם מבחינת המיקוד – אם זה קיר מרכזי, כך שברצונכם למשוך את תשומת הלב אליו, פשוט בחרו תמונות שמשאירות רושם.
  • צרו איזון ושמרו על פרופורציות – כאשר מסדרים ותולים את התמונות, חשוב לשמור על איזון ופרופורציות נכונות. תמיד כדאי לעשות מיקס אנד מאץ' בין גדלים, מרקמים או צורות שונות כדי ליצור עניין ויזואלי, אך שימו לב שהתמונות הנבחרות שלכם, משלימות זו את זו בצורה הרמונית. אחד הטיפים היותר מועילים הוא ליצור את הקומפוזיציה של התמונות קודם כל על הרצפה ורק כאשר אתם מרוצים, לתלות על הקיר.
  • קחו בחשבון את האור הטבעי בחלל – מקמו את התמונות במקומות אשר מקבלים אור טבעי כדי למקסם את ההשפעה שלהן. אור טבעי יאיר את היצירות שאתם בוחרים, אך הוא גם ייצור תחושת של חמימות וחיוניות בחלל המטבח שלכם. כמו כן אור טבעי שמשתקף על היצירות גם יכול להשפיע על הנראות והגוונים שלהן, אז קחו זאת בחשבון.
  • אל תפחדו להתנסות – לתלות תמונות במטבח זה כיף! זו הדרך שלכם לביטוי אישי. לכן אל תגבילו את עצמכם להדפסים מסורתיים. אתם יכולים לחקור טקסטורות ומדיומים שונים ולהוסיף עומק וממד נוסף לקירות המטבח שלכם. מה שרבים לא לוקחים בחשבון הוא שגם תמיד אפשר להחליף אם מתחשק לכם לשנות את הווייב הכללי.
  • פיינל טאץ' – זה המטבח שלכם, הבית שלכם וסיבה מספיק טובה לשלב את האישיות שלכם. בחרו תמונות שמשקפות את תחומי העניין שלכם, מעניינות אתכם, מעוררות בכם מחשבה והשראה. אפשר לבחור בתמונות שמהוות נושא לשיחה או כאלו שיש להן ערך סנטימנטלי עבורכם. הנגיעות האישיות הללו קסומות, הן יהפכו את המטבח לשלכם!
  • שמרו על אחידות – למרות שחשוב להביא את האינדיבידואליות שלכם לידי ביטוי בעת בחירת התמונות, תמיד כדאי לשמור על אחידות. בחרו בתמונות אשר חולקות פלטת צבעים, נושאים או סגנון משותף כדי ליצור עיצוב כמה שיותר מגובש. אפשר גם לקנות את כל התמונות תחת קורת גג אחת וכך להבטיח שהן יהיו באותו סגנון.

היכן קונים תמונות למטבח?

שילוב תמונות במטבח ירים את העיצוב בצורה משמעותית והחלל יהפוך למרהיב במיוחד! אבל רגע לפני שיוצאים לדרך, יש לקנות את התמונות, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. באתר שלנו מחכה לכם מבחר מדהים של תמונות לבית, בסגנון עיצוב נורדי סקנדינבי, שיעניקו השראה באופן מידי לכל מי שנכנס לבית שלכם, שלא לומר לכם – על בסיס יומיומי.

עם מגוון רחב של אפשרויות לבחור מהן – בגדלים, עיצובים, צבעים וסגנונות שונים, זו ההזדמנות שלכם להעיר את המטבח לחיים!